Välkommen till

Örkelljunga Brukshundklubb

Medlemsinformation och kostnad

Som medlem i Örkelljunga Brukshundklubb får du tillgång till kursverksamheten, fri träning samt möjlighet att påverka vid medlemsmöten som äger rum två gånger per år. Du är också hjärtligt välkommen att hjälpa till med diverse uppgifter som behöver göras i klubben.

Vad kostar det?

A-medlem            700:-  Fullbetalande (av denna summa går 250:- till ÖBK och resterande del till SBK)

Lokalmedlem          250:-  Gäller vid medlemskap i annan brukshundklubb

Familjemedlem    250:-  Om det finns en A-medlem på samma adress. OBS! Se information nedan!

"Bli medlem"

För att bli medlem i Örkelljunga Brukshundklubb klickar du på den här länken: https://brukshundklubben.membersite.se

Ny medlem klickar därefter på knappen ”Bli medlem”

Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänstermenyn. "